02 augustus 2008

Steentjes - Kruipkelder

Vandaag hebben wij weer heel wat steentjes bijgelegd. Het voorlaatste binnenmuurtje hebben wij vandaag ook kunnen zetten. Koen had afgelopen week zo goed gewerkt dat de zak met zand eindelijk verzet kon worden, wat dus betekende dat we aan het voorlaatste muurtje konden starten. Dat is het muurtje tussen wc, inkom en zithoek. Dit muurtje hebben wij in één keer drie hoog gemaakt. Als jullie op onderstaande link klikken dan zien jullie nog een paar fotootjes van vorig 'super, veel te heet'weekend en de laatste foto's die we vandaag getrokken hebben!!!

Album kruipkelder

1 opmerking:

  1. Als deelnemer aan het bouwavontuur van Ellen en Koen - weliswaar met het hoofd en niet met de handjes - zie ik mij genoodzaakt om te reageren... Het ontwerp vind ik persoonlijk wel geslaagd - ik kan ook moeilijk anders zeggen natuurlijk - en de uitvoering van de kruipruimte is ook best in orde. Geteisterd door een zelden geziene stortbui heb ik de werken kunnen aanschouwen: In huidige omstandigheden had het meer weg van een zwembad dan van een woonhuis, maar bij nader inzien bleek alles te kloppen !
    Koen en Ellen: DOE ZO VOORT !!!

    BeantwoordenVerwijderen